luni, 7 martie 2011

Impresii de la targ

Am invatat multe lucruri noi despre targurile handmade si mai am inca multe de acumulat in aceasta directie. Este importanta prezentarea produselor, abordarea potentialilor clienti si nu in ultimul rand starea de spirit.  Una peste alta, consider ca sunt mai "bogata" dupa aceasta experienta, pentru ca mi-am facut multi prieteni noi, desi nu am expus decat doua din cele patru zile ale targului.

Una dintre atractiile targului

Si cateva dintre martisoare...

Un comentariu:

  1. Multumesc pentru mesaj! Sotul meu a incercat sa schimbe interfata blogului, sa fie mai frumos(inca se mai chinuie)si am pierdut toata lista de bloguri.Te-am trecut din nou in lista,i am happy;abia astept sa scap de lectia de maine(Comisie metodica la dirigentie)sa ma apuc de fimoit.Mai nou, am si diferite forme, dar ma uit cu jind la ele,am avut de studiat si le-am dat deoparte.De maine voi incepe.Pupici si spor la lucru!Astept foto noi!

    RăspundețiȘtergere

Flowers again